Hizmetlerimizi teknolojik alt yapı desteği ile güçlendiriyoruz!
Kurumsal seyahat yönetim sistemi, hizmet verdiğimiz kurum ve şirketler için özel olarak tasarlanmıştır. Hizmetlerimiz; kurumların seyahat politikalarını, bütçe ve taleplerini dikkate alarak kuruma özel seyahat yönetim yapısında düzenlenir. Bu sistem ile amacımız müşterilerimizin işlemlerini kolaylaştırarak, zamandan tasarruf etmelerini ve farklı bütçe seçenekleri ile seyahat giderlerini istedikleri düzeyde tutabilmelerini sağlamaktır.
Acentelere özel fiyat tekliflerimiz hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Fark Yaratan Hizmetlerimiz
- Mobil versiyonu ile ulaşması kolay
- Kuruma özel fiyatların yüklenebilmesi
- Kurumun seyahat politikasının entegre edilebilmesi
- "Off-line" tüm hizmetlerin "on-line" olarak da alınabilmesi
- Kullanıcı dostu, hızlı ve etkin seyahat yönetim sistemi
- Farklı seviyedeki çalışanlara göre hizmet limitlerinin belirlenebilmesi
- Kurumun tüm seyahat süreçlerinin planlanabilmesi ve yönetilmesi
- Kurumun insan kaynakları yönetim programı ile entegre edilebilmesi
- Tüm satış raporlarına ve faturalarına sistem üzerinden ulaşılabilmesi
- Farklı seviyedeki çalışanlar arasında onay mekanizmasının çalıştırılabilmesi