Hakkımızda

Mesa Şirketler Topluluğu ve A. Refik Kutluer ortaklığı ile 1985 yılında faaliyetine başlayan Alabanda Turizm A.Ş., toplantı ve etkinlik yönetimi, uçak bileti, yurt içi ve yurt dışı otel/tur, taşımacılık ve vize danışmanlığı departmanlarında çalışan 82 kişilik uzman kadrosu ile turizm ve organizasyon sektörlerindeki önemli işlevini 36 yıldır aynı kalite anlayışı ile sürdürmektedir.

IATA, UFTAA, ICTA üyesi, TÜRSAB A grubu acentesi olan ve uzmanlığı müşterileri tarafından onaylanan Türkiye’nin önde gelen seyahat yönetim şirketlerinden Alabanda, müşterilerinin konforlu ve güvenli seyahatleri ve organizasyonları için hizmet sunmaya devam etmektedir.

Her şey 36 yıl önce kurulan bir hayal ile başladı. Türkiye’nin turizm sektörüne, kendi kalite anlayışımızla, branşımız çerçevesinde yön vermek, ülkemiz turizminin daha da gelişerek hak ettiği seviyeye ulaşmasına katkıda bulunmaktı bu hayal…

Çünkü biz ülkemizin potansiyelinin farkındaydık. Türkiye’nin her yönü ile bir turizm cenneti olduğunun, müthiş güzellikteki beldeleri, harika tesisleri, altyapısı ve insan gücü ile dünya turizmi içinde çok daha üst seviyeleri hak ettiğinin bilincindeydik.

Bu hayali gerçekleştirmek için her seviyede ve sürekli eğitim, tüm yenilikleri takip edip özümseme ve bazılarında öncü olma, standartları koyup uygulama, her zaman müşteri memnuniyetini önceleme ve sabırla çok çalışma gerekiyordu. Bu sayede Alabanda sektörde bir “okul” olarak anılmaya başlandı ve bu bize tarifsiz bir gurur vermektedir.

Tüm müşterilerimizin dile getirdikleri memnuniyet bizim başarı kriterimizi oluşturuyor.

Kurumsal müşterilerimizin tüm seyahatlerini, geliştirdiğimiz çözümler sayesinde, şirket politikaları çerçevesinde planlayıp kontrol edebildiklerini görmek bizi mutlu ediyor.

Önemli bir antik kentimizin ismi olan “Alabanda”dan aldığımız ilhamla tecrübemizi paydaşlarımıza aktarıyor ve denizcilik terimi “İskele Alabanda”nın anımsattığı gibi sektöre yön ve hız vermeye gayret ediyoruz.

Gerçek zirvenin müşterilerimizin gönlünde olduğunun bilincinde olarak esas olanın zirveye çıkmak değil orada kalabilmek olduğunu biliyoruz.

İşte Alabanda 36 yıllık istikrarlı gelişimini bu düşüncelerle sürdürmekte ve değerli müşterilerimizin ve ülkemizin hizmetinde olmaktan kıvanç duymaktadır.

Sektörün önde gelen şirketi Alabanda Turizm müşteri memnuniyeti yolundaki çalışmalarına 36 yıldır aynı azim, iyi niyet ve sebatla hız vermekte ve tecrübesini gelecek vizyonu ile birleştirmektedir.

Alabanda isminin iki kaynağı vardır. İlki; gemicilik terimidir ve “gemiye belli bir yönde son sürat hız vermek” demektir. İkincisi ise; Karya medeniyetinin önemli Antik Kenti, Aydın Çine’deki “isimdaşımız” Alabanda Antik Kenti’dir. Anadolu’nun kültürel değerlerine sahip çıkma misyonumuz çerçevesinde Alabanda’nın kadim kültürü ile gurur duyuyor ve kazılar için yerel yönetimlerle iş birliğine mutlulukla devam ediyoruz.

Seyahat ve etkinlik organizasyonunuzun her aşamasında, Alabanda’nın Ankara Merkez ve şimdi İstanbul Havalimanı’ndaki yeni ofisindeki -amatör ruha sahip ancak profesyonel donanımlı- ekibimiz sizinle birlikte olacaktır.

36 yıllık tecrübemiz garantiniz, memnuniyetiniz mutluluğumuzdur.

Sağlıklı günlerde, güzel seyahat ve etkinliklerde buluşmak dileğiyle.

A.Refik Kutluer, CTC, CTIE
Genel Müdür
Yönetim Kurulu Başkanı

Vizyon

Vizyonumuz, turizmin farklı alanlarında öncü rolümüzü sürdürerek, müşterilerimizin beklentilerinin bir adım önünde olmak, seyahat ve etkinlik organizasyonlarını en iyi hale getirebilmektir.

Misyon

Sektörün öncü seyahat yönetim şirketi olarak; müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlayarak, onların beklentilerinin hep bir adım önünde olmak, güvenilirliğinin yanında yenilikçi anlayışından taviz vermeyen, turizmin farklı alanlarında vereceği hizmetlerini müşterilerine en hızlı ve etkin şekilde ulaştıran ancak bunu yaparken ahlaki değerlerinden ödün vermeyen ve  müşteri memnuniyetini her şeyden üstün tutan firma olmaktır.

7/24/”365″ Ulaşılabilir Olmak

Yolcularımıza 7/24/”365″ kesintisiz hizmet sunmak ve her zaman ulaşılabilir olmak.

Yolcu Güvenliğini ve Hijyen Kurallarını En Üst Seviyede Tutmak

Sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde, yolcularımızın güvenli ve hijyenik bir şekilde seyahat etmelerini ön planda tutmak.

Yenilikçi ve Çözüm Odaklı Olmak

Her zaman daha iyi hizmet sunmak, daha hızlı olmak ve yolcularımızın taleplerini karşılayacak daha fazla alternatife sahip olmak.

Sürekliliği Sağlamak

Kurumlarımız için sunduğumuz bağlılık anlaşmaları ile fark yaratan hizmetlerimizden kurumlarımızın uzun soluklu faydalanmasını sağlamak.

Amatör Ruhlu Profesyonel Bir Ekip Çalışması Sunmak

Tüm departmanlarımız ile yolcularımızın daha iyisine ulaşması için sınırsız hizmet anlayışını en üst seviyede tutmayı seviyoruz. Bu nedenle, alanında profesyonel olan ekibimizin amatör ruhunu her zaman canlı tutuyoruz.

Önceliğimiz güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamı!

Nitelikli insan gücüne sahip olmak, bu gücü sürekli geliştirmek ve yolcularımıza en iyi hizmeti sunmak adına; çalışan verimliliğini arttırıcı çalışmalarda bulunuyoruz. Özgürlükçü ve adil bir yönetim politikasını benimsiyor, çalışanlarımız arasındaki eşitliği koruyor ve Alabanda ailesinin maddi ve manevi tüm haklarını gözetiyoruz.

36 yıllık deneyim ile müşteri sadakati kadar, çalışan sadakatine de büyük önem vererek her zaman bir adım ileride olmayı ilke ediniyoruz.

Alabanda bünyesinde yetişmiş ve alanında yeni açılımlar ortaya koyarak uzmanlaşmış, kurumun kariyerine katmış olduğu değerleri bir eğitim süreci içerisinde daha üst görevlere hazır olmak amacıyla benimsemiş çalışanlara sahip olabilmek için kurum olarak nitelikli eğitimler düzenliyoruz. Ekibimize dahil olan her bir yeni çalışma arkadaşımız, yetkinliklerini artırarak okulumuzda kendini geliştirmeye devam ediyor veya yeni oluşumların içerisine dahil olmak için Alabanda okulundan mezun olmanın ayrıcalıklarını hayatının her alanında kullanıyor.

‘Yeniliklere açık, gelişim odaklı bir kariyer hedefi planlıyorum.’ Diyorsanız, ekibimize katılmak için bize özgeçmişinizi iletebilirsiniz.

Kurumumuza iletmiş olduğunuz bilgilerde, özel nitelikli kişisel verilerin (ırk, etnik köken, siyasi düşünce, felsefi inanç, din, mezhep veya diğer inançlar, kılık ve kıyafet, dernek, vakıf ya da sendika üyeliği, sağlık, cinsel hayata ilişkin veriler, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler, biyometrik ve genetik veriler) yer almadığından emin olmanızı rica ederiz. Kişisel Verilerin İşlenmesi Politikası için tıklayınız.


 

  • Sertifikalı Seyahat Danışmanı/ABD/Refik Kutluer
  • Sertifikalı Seyahat Endüstrisi Yöneticisi/ABD/ Refik Kutluer
  • TÜRSAB A Grubu Seyahat Acentası Belgesi
  • IATA Belgesi
  • ISO 9001 Kalite Yönetim Sistem Belgesi
  • Psikoteknik Belgesi (5 yılda bir yenilenir)
  • SRC 1 Belgesi
  • TÜRSAB Personel Kimlik Kartı
  • Transfer Elemanı Mesleki Yeterlilik Belgesi
  • ÜDY1 Belgesi
  • Ankara Büyükşehir Belediyesi Yol Güzergâh Belgesi
  • D2 Taşıt Kartı
  • D2 Yetki Belgesi
  • Ulaştırma Elektronik Takip ve Denetim Sistemi (U-ETDS)

Alabanda, her sektörden lider firmaların içinde bulunduğu SALES NETWORK Topluluğu’nun bir parçasıdır. SALES NETWORK, tüm satış dünyasını ve satış dünyası ile yakın çalışan ekosistemi bir çatı altında toplamak; satış fonksiyonunun 21. yüzyılın değişen ihtiyaçlarına göre dönüşmesine, gelişmesine ve güçlenmesine liderlik etmek üzere 2016 yılından bu yana faaliyetlerine devam etmektedir. Topluluğun misyonu, satış mesleğinin algılanan değerini yükseltmek, markalaşmasına katkı sağlamak ve bu sayede satış fonksiyonunun, gençlerin ve kadınların kariyer tercihinde öncelikli bir konuma gelmesine destek olmaktır.

CSO Club, Women in Sales Network, Mentörlük Programı gibi birçok sosyal projeyi de bünyesinde bulunduran topluluk, 2022 yılı itibariyle global bir ağ olmanın hazırlıklarını tamamlıyor. Alabanda Turizm olarak, biz de bu anlamlı yolculukta yer almaktan mutluluk duyuyoruz.

Kurumsal müşterilere hizmet veren bir grup acente tarafından kurulan ve kısa adı KURAP olan KURUMSAL ACENTELER PLATFORMU’nun amacı, kurumsal acentelerin gündemini oluşturan sorunlara çözüm aramak, proaktif olup, yarınları bugünden görmeye çalışmak ve gerekli adımları buna göre atmaktır.

Bu platform aynı zamanda sektörün ihtiyacı olan kalifiye personel eğitimine destek olmayı da kuruluş amaçlarından birisi olarak benimsemiştir.

KURAP; üyeleri belli bir geçmişi olan, sektörde saygın, kamu ve/veya özel sektör şirketlerin her türlü seyahat ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik çalışma yürüten kurumsal seyahat acentelerinden oluşmaktadır.

Üye acenteler bu platformu kurumsal çıkarları için kullanamazlar ve temel ticaret etiğine ve kurallarına uygun hareket ederler. Rekabetlerini etik kurallar içerisinde gerçekleştirirler.

Üye acenteler, platformun şeffaf ve dürüstlüğüne gölge düşürecek çalışma yöntemlerini kullanamazlar. Haksız rekabete yol açabilecek etik dışı faaliyet gösteren acenteler bu platformun üyesi olamazlar.

Personel eğitimleri hizmet kalitesini artırmak amaçlı olup, personel kaynağı olarak görülemez. Platform üyelerinin bu alandaki rekabetleri de etik kurallar içerisinde devam eder.

Uçuş bilgilerime nasıl ulaşabilirim?

Değerli yolcularımız, biletleme işleminiz esnasında rezervasyon bilgileriniz, vermiş olduğunuz e-mail adresine otomatik olarak sistem üzerinden  gönderilmektedir. Ancak e-mailinizin tarafınıza ulaşmaması ya da silinmesi gibi durumlarda, bilet departmanına isim-soy isim ve uçuş tarihinizi içerek bilgilerle e-mail gönderebilirsiniz. Aynı zamanda çağrı merkezimiz üzerinden kolayca rezervasyon belgenizi ya da biletinizi yeniden talep edebilirsiniz. Seyahat danışmanlarımız kısa süre içerisinde talebinize dönüş yapacaktır.

Fatura talebimi size nasıl iletebilirim?

Satın alma işleminiz sonrasında faturalarınız size otomatik olarak gönderilmektedir.

Faturalarınızı yeniden görüntüleme ihtiyacınızın oluşması halinde, muhasebe departmanına e-mail gönderebilirsiniz. E-mail içeriğinde fatura konunuzu (uçak bileti, konaklama vb.) ve fatura talep ettiğiniz kişiye ait uçuş-konaklama bilgilerini yazmanız yeterli olacaktır. Uçuşlarda bilet numarası, yolcu adı-soyadı, uçuş tarihi ve güzergahı gibi temel bilgilerin belirtilmesi, konaklamalarda ise konaklama tarihi ve konaklayanın adı-soyadı belirtilmelidir.

Kurumsal anlaşmalar için iş birliği görüşmelerini hangi kanal üzerinden yapmalıyız? 

Alabanda, kurumsal iş birlikleri ile kurum ve kuruluşlara özel olarak ayrıcalıklı hizmetler sunar. Firmamız ile yapacağınız kurumsal anlaşmalar sayesinde uçak bileti, konaklama, kurumsal etkinlik, kurumsal seyahat yönetim sistemi, araç kiralama/transfer ve vize işlemleri gibi hizmetlerimizden kurumunuza özel avantajlarla sahip olabilirsiniz. Detaylı bilgi ve ön görüşme talebi için firma bilgilerinizi, vergi numaranızı, yıllık uçak bileti veya konaklama satın alma hacminizi ve çalışan sayınız gibi kurumunuzun seyahat prensiplerini  tanımlayıcı bilgilerinizi  satış departmanına  iletebilirsiniz.

(!) Ön görüşme ve randevu talepleriniz için bize çağrı merkezimiz üzerinden de ulaşabileceğinizi önemle hatırlatmak isteriz.

Transfer işlemlerimi nasıl sağlayabilirim?

Transfer işlemlerimiz, anlaşmalı olduğumuz kurumlara ve münferit yolcularımıza özel olarak planlanmıştır. Satın alma işleminiz esnasında seyahat danışmanınız tarafından transfer bilgileriniz tarafınıza aktarılmaktadır. Transfer işleminizin onaylanmasının ardından, uçuş tarihinizden bir gün önce 17.00-21.00 saatleri arasında vermiş olduğunuz iletişim numarası üzerinden aranıp, transfer saatiniz hakkında bilgilendirileceksiniz.

İptal ve değişiklik ihtiyacı durumunda, son 24 saat içerisinde talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Tüm transfer işlemleriniz için bilet@alabanda.com.tr adresine e-mail gönderebilir ya da seyahat danışmanınızı arayarak bilgi alabilirsiniz.

Vize başvurusu için hangi belgeleri hazırlamamız gerekmektedir?

Alabanda vize departmanı ile tüm dünya ülkeleri için vize işlemlerinizi kolaylıkla yürütebilirsiniz. Seyahat edeceğiniz ülke, kalış süreniz, gidiş amacınız ve mesleki durumunuz gibi faktörler hazırlamanız gereken evrakları belirlemektedir. Bu nedenle sizlere detaylı bilgi aktarabilmek için kurumumuza seyahat planınız ve mesleki durumunuz hakkında bilgi sunmanız gerekmektedir. Konu ile ilgili daha fazla bilgi için bizi 7/24/365 arayabilir ya da vize departmanına ulaşmak için bize e-mail gönderebilirsiniz.

Kapsamlı seyahat sağlık sigortası temin etmek için ne yapmalıyım?

Seyahat sağlık sigortası, vize işlemleri için  temin edilmesi gereken zorunlu evraklar arasında yer alır. Eğer seyahat sağlık sigortanız yok ise kurumumuz bünyesinden satın alma işlemini kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz. Gideceğiniz ülke, kalış süreniz ve gidiş amacınız gibi temel bilgiler baz alınarak, en uygun fiyat teklifleri ile tarafınıza seyahat sağlık sigortası hizmeti verilecektir.

Sayılarla Alabanda

0
Toplam Çalışan
0
Kadın Çalışan
0
Araç Sayısı
0
Şube Sayısı
0
Kurum İçi (İmplant) Ofis Sayısı
0
Personel Alabanda Yaşı